2011-08-04

Time for ... looking back

I´m exhausted I must admit ... too much sewing right on time ....
The last weeks my friend Buket and I did some projects together. She has an exhibition in a store in Reutlingen (Schuhhaus Nestel, Wilhelmstraße 109) with her marvelous paintings and she wanted to add some fabric painting stuff too - so she paints - and I?? I do the sewing part:)

The bag is called "The Art Gallery"..... Isn´t this lady lovely??

This one is called "dream a little dream" ... you wouldn´t have guessed, right?? LOL The painting for this is a little older - we didn´t know what to do with it ... the idea for this bag came suddenly ...

And we did some wonderful pillows - painted on vintage linen, the backs made of reused denim:





So - what´s next???


Ich bin irgendwie erschöpft - das Wetter machts momentan auch nicht gerade besser :)
Während der letzten Wochen haben meine Freundin Buket und ich gemeinsam an einigen gemeinsamen Projekten gearbeitet. Sie hat zur Zeit eine Ausstellung in Reutlingen, Schuhhaus Nestel, Wilhelmstraße 109 - großartige Bilder, immer mit einem Augenzwickern und Humor. Sie wollte zusätzlich einige Sachen mit Stoffmalerei ausstellen ... sie malt - und ich??? Ich übernehme den Nähteil :)
Wir haben einige wunderschöne Kissen aus Vintage Leinen und recyceltem Jeans... zusätzlich habe ich ich noch 2 Taschen entworfen und genäht ... Nähen auf zeit und am besten schon gestern fertig ... pfuuu ...


So - und was kommt als Nächstes???

2 comments: